خلاصه:
طی سال های اخیر نحوه ارتباط سازمان با مشتریانش به عاملی کلیدی برای ایجاد مزیت رقابتی و مؤلفهای اساسی برای بقا در بازار تبدیل شده است. مفاهیمی چون جذب، حفظ، وفاداری و رضایت مشتری در بسیاری از سازمانها نهادینه شده و درک و سنجش آنها مترادف با موفقیت تعبیر شده است. طبق تحقیقات انجام شده، جذب مشتریان جدید 5 تا 6 برابر حفظ مشتریان موجود هزینه بر است ] 1 [ . از این رو، حفظ مشتریان یکی از مهمترین راهبردهای بازاریابی سازمانها برای بقا به شمار میرود. اتخاذ رویکردی برای حفظ مشتریان موجود مستلزم پیشبینی احتمال ریزش )رویگردانی( آنها است. اخیراً تکنیکها و روشهای دادهکاوی متعددی برای پیش بینی ریزش به کار گرفته شده است. این مقاله برخی تکنیکهای دادهکاوی مورد استفاده در پیشبینی ریزش مشتری را مرور نموده و سعی دارد با معرفی مهمترین روشهای به کار رفته، به شناخت زمینه های پژوهشی جدید در این حوزه کمک کند.
تا مدت محدود میتونید این مقاله کاربردی رو با تخفیف 50% دانلود کنید و ازش لذت ببرید!!!
مبلغ واقعی 117,333 تومان 70% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 35,200 تومان
برچسب های مهم
√جدید ترین آپدیت فروردین ماه 1404 بسم الله الرحمن الرحیم **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...
کاملترین آموزش کاربردی هوش مصنوعی و ChatGPT فقط با موبایل و بدون نیاز به دانش تخصصی! اگه دنبال یه راه واقعی برای کسب درآمد از هوش مصنوعی هستی، اگه دوست داری بدون نیاز به سرمایه، تخصص یا تجهیزات خاص، فقط با یه گوشی موبایل پول دربیاری، این جزوه فوقالعاده ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا