فروشگاه اینترنتی فایل و مقالات

میتوانید فایل ها و مقاله ها ی مورد نیازتان را با کمترین هزینه خرید کنید. برای سفارش فایل هایی که پیدا نکردید از قسمت تماس با ما پیغام بگذارید

محل لوگو

دانلود مقاله کاربرد تکنیک های داده کاوی در مدیریت ریزش مشتری


خلاصه:

طی سال های اخیر نحوه ارتباط سازمان با مشتریانش به عاملی کلیدی برای ایجاد مزیت رقابتی و مؤلفهای اساسی برای بقا در بازار تبدیل شده است. مفاهیمی چون جذب، حفظ، وفاداری و رضایت مشتری در بسیاری از سازمانها نهادینه شده و درک و سنجش آنها مترادف با موفقیت تعبیر شده است. طبق تحقیقات انجام شده، جذب مشتریان جدید 5 تا 6 برابر حفظ مشتریان موجود هزینه بر است ] 1 [ . از این رو، حفظ مشتریان یکی از مهمترین راهبردهای بازاریابی سازمانها برای بقا به شمار میرود. اتخاذ رویکردی برای حفظ مشتریان موجود مستلزم پیشبینی احتمال ریزش )رویگردانی( آنها است. اخیراً تکنیکها و روشهای دادهکاوی متعددی برای پیش بینی ریزش به کار گرفته شده است. این مقاله برخی تکنیکهای دادهکاوی مورد استفاده در پیشبینی ریزش مشتری را مرور نموده و سعی دارد با معرفی مهمترین روشهای به کار رفته، به شناخت زمینه های پژوهشی جدید در این حوزه کمک کند.

تا مدت محدود میتونید این مقاله کاربردی رو با تخفیف 50% دانلود کنید و ازش لذت ببرید!!!


مبلغ واقعی 117,333 تومان    70% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 35,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 402

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه اینترنتی فایل و مقالات" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما