خلاصه:
طی سال های اخیر نحوه ارتباط سازمان با مشتریانش به عاملی کلیدی برای ایجاد مزیت رقابتی و مؤلفهای اساسی برای بقا در بازار تبدیل شده است. مفاهیمی چون جذب، حفظ، وفاداری و رضایت مشتری در بسیاری از سازمانها نهادینه شده و درک و سنجش آنها مترادف با موفقیت تعبیر شده است. طبق تحقیقات انجام شده، جذب مشتریان جدید 5 تا 6 برابر حفظ مشتریان موجود هزینه بر است ] 1 [ . از این رو، حفظ مشتریان یکی از مهمترین راهبردهای بازاریابی سازمانها برای بقا به شمار میرود. اتخاذ رویکردی برای حفظ مشتریان موجود مستلزم پیشبینی احتمال ریزش )رویگردانی( آنها است. اخیراً تکنیکها و روشهای دادهکاوی متعددی برای پیش بینی ریزش به کار گرفته شده است. این مقاله برخی تکنیکهای دادهکاوی مورد استفاده در پیشبینی ریزش مشتری را مرور نموده و سعی دارد با معرفی مهمترین روشهای به کار رفته، به شناخت زمینه های پژوهشی جدید در این حوزه کمک کند.
تا مدت محدود میتونید این مقاله کاربردی رو با تخفیف 50% دانلود کنید و ازش لذت ببرید!!!
مبلغ واقعی 117,333 تومان 70% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 35,200 تومان
برچسب های مهم
نمایندگی خدمات مجازی: ارائه پنل خدمات مجازی، سوشال مدیا 200,000 تومان با تخفیف 50% فقط 100,000 تومان پنل «پنل نمایندگی ارائه خدمات مجازی، سوشال مدیا» بمب مجازی مدیریت: سوشال مدیا فرمت: pdf، آدرس پنل، ویدئویی mp4 تیم برنامه نویسی: سوشال مدیا سال انتشار: پنل ... ...
با POCKET OPTION یک معاملهگر حرفهای شوید یک پلتفرم معاملاتی قابل اعتماد برای همه هر معاملهگری میخواهد تا در بهترین شرایط سود ببرد و نمیخواهد نگران امنیت وجوه شخصی خود باشد. اولین کار واضحی که یک معاملهگر مبتدی انجام میدهد بررسی سایتهای مختلف معامله آنلاین ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا